آموزش صفر تا صد حسابداری بازار کار (همراه با فیلم های آموزشی)

آموزش صفر تا صد حسابداری بازار کار (همراه با فیلم های آموزشی)

در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار ما تمام مواردی که شرکت های خرد و کلان برای استخدام حسابدار در نظر دارند را به شما آموزش میدهیم.

شرکت در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار مانند سکوی پرشی به سمت اهداف شماست و شما را برای رسیدن به درآمد بالا چندین پله جلو میندازد.

این دوره آموزش کاربردی حسابداری مانند کارگاه عملی بوده که به صورت پروژه محور برگزار میشود و هدف از برگزاری آن هدایت سریع کارآموزان به بازار کار و آموزش نرم افزار حسابداری میباشد.

در این دوره به صورت گام به گام از مقدماتی تا پیشرفته اصول حسابداری و مالیات به شما آموزش داده میشود و با حل صد ها نمونه سوال آزمون حسابداری برای آزمون های استخدامی و حتی آزمون های بین المللی حسابداری آماده میشوید.

این کلاس به به صورت فشرده برگزار میشوند و در طول دوره هر آنچه که برای آموزش حسابداری کاربردی و ورود به بازار کار نیاز است آموزش داده میشود.

اگر شما مدرک دانشگاهی حسابداری دارید و هنوز موفق به استخدام در شرکت معتبری نشده اید باید این موضوع را متوجه شده باشید که صرفا تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی برای ورود به بازار کار کافی نیست.

لازم است شما مهارت های حسابداری را به صورت کاربردی یاد بگیرید و از نظر تئوری و عملی برای ورود به بازار کار آماده شوید.

اگر هنوز دانشجوی رشته حسابداری هستید و فارغ التحصیل نشده اید این دوره یکی از مناسب ترین دوره ها برای شماست.


با شرکت در این دوره آموزش حسابداری بازار کار کاربردی و عملی میتوانید حتی قبل از فارغ التحصیلی از مهارت های کسب شده خود کسب درآمد کنید و از هم سطح های خود چندین پله جلوتر بیفتید.

آموزش حسابداری حقوق و دستمزد

یادگیری سرفصل های دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد از مواردی است که استخدام شما را در شرکت های بزرگ و معتبر تضمین میکند.

آشنایی با حسابداری حقوق و دستمزد کاربرد یو عملی یکی از اجزای اساسی در شرکت های خرد و کلان است.

هیچ شرکتی نیست که درگیر موضوع حقوق و دستمزد کارمندان خود نباشد و به همین دلیل کار در این حوزه از مواردی است که هیچ وقت شما بیکار نمیمانید و همیشه شغلی برای شما وجود دارد.

با شرکت در دوره آموزش حسابداری بازار کار حقوق و دستمزد با مفاهیم و اصول این حوزه آشنا میشوید و با نحوه گزارش گیری و ارسال لیست بیمه آشنا میشوید.

در پایان دوره آموزش حسابداری کاربردی حقوق و دستمزد آزمونی از شما گرفته میشود و مدرک حسابداری بین المللی به شما اعطا میگردد.

اصولی که در این دوره کاربردی فرا میگیرید عبارتند از :

  • نحوه صدور اسناد مربوط به حسابداری حقوق و دستمزد
  • آموزش اکسل حسابداری
  • آشنایی با انواع معافیت بیمه و معافیت های مربوط به مالیات حقوق و دستمزد
  • آموزش محاسبه حقوق و دستمزد و مالیات مربوط به آن
  • آموزش انواع حقوق و نوبت کاری ، مرخصی و …
  • نحوه محاسبه حقوق برای انواع مرخصی استعلاجی ، اضطراری ، استحاقی ، تشویقی و …
  • آموزش ثبت لیست بیمه تامین اجتماعی در نرم افزار الکترونیکی بیمه
  • آموزش نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد و نحوه ثبت اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی ، محاسبه بیمه و مالیات حقوق ، قوانین مربوط به حقوق و بیمه و…

برای اطلاع از شرایط و قیمت دوره و سرفصل های تدریسی در این دوره آموزشی به صفحه آموزش حسابداری حقوق و دستمزد مراجعه کنید.

فیلم آموزش حسابداری رایگان

در این قسمت تلاش کرده ایم تعدادی از بهترین آموزش های آموزشگاه حسابداغری آریا تهران را برای شما عزیزان قرار دهیم تا بیشتر با شیوه آموزش بهترین اساتید حسابداری در تهران آشنا شوید. در فیلم آموزش حسابداری صفر تا صد رایگان شما میتوانید با اصول و اساس حسابداری آشنا شوید و برای ورود به بازار کار و یا یادگیری حسابداری پیشرفته آماده تر شوید.

بهتر است این صفحه را ذخیره کرده و در لیست BookMark سیستم خود قرار دهید تا فیلم آموزش صفر تا صد حسابداری رایگانی که در این صفحه قرار داده یشود را خیلی سریع مشاهده کنید. این صفحه تقریبا هر هفته آپدیت میشود و فیلم های جدید در آن قرار میگیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.