نرم افزار Check Point ابتکارات جدیدی را برای هدف قرار دادن مدل فروش معرفی می کند


Check Point Software Technologies Ltd. ، یک ارائه دهنده جهانی راه حل های امنیت سایبری ، از چهار اقدام اساسی جدید در برنامه جهانی توسعه شریک Check Point Partner برای افزایش بیشتر ارزش شریک و تسریع دسترسی آنها به مزایا و جوایز تولید فروش از طریق همکاری نزدیکتر با Check خبر داده است. نقطه.

ابتکارات جدید برای افزایش درآمد و سودآوری شرکا در طول چرخه فروش طراحی شده است و شامل موارد زیر است:

تخفیف اضافی برای ثبت معاملات و فروش فناوری های جدید: شرکایی که با مشتریان جدید معاملات خود را ثبت می کنند 25٪ حاشیه اضافی دریافت می کنند. فروش فناوری های جدید ، مانند Check Point CloudGuard و Check Point Harmony ، 15٪ تخفیف اضافی برای کمک به شرکا در تأمین نیازهای مشتری برای اطمینان از استقرار آنها در فضای ابری و نیروی کار از راه دور به همراه دارد.

برنامه جدید برای صدور گواهینامه خدمات حرفه ای: مهندسان شریک می توانند برای ارائه خدمات مبتنی بر راه حل های Check Point گواهی دریافت کنند ، این امکان را برای شرکای خود فراهم می کند تا روابط طولانی مدت نزدیکتر با مشتریان برقرار کنند ، به فروش ارزش بیشتری دست یابند و با افزایش ارزش خود برای مشتریان ، خود را از رقابت متمایز کنند.

کمپین های تولید سرب از پیش بسته بندی شده: این برنامه اکنون شامل کمپین های مقیاس پذیر و از پیش تأیید شده است که به شرکا امکان می دهد محتوای موجود بازاریابی را برای هدف قرار دادن بخشهایی که می خواهند برسند ، تنظیم و تنظیم کنند. این کمپین های از پیش بسته بندی شده برای ایجاد هدایت و افزایش تعامل با مشتری ، کمپین های بازاریابی وابسته را ساده و تسریع می کنند.

برنامه فضای سفید بهبود یافته: این به شرکا امکان می دهد تا داده های اساسی Check Point را برای هر حساب مشتری در پایگاه داده نصب شده خود فراهم کنند و این برنامه به طور خودکار بهترین فرصت های فروش را در آن حساب شناسایی می کند تا به شرکا کمک کند فعالیت های مشتری محور خود را متمرکز کنند.

برنامه رشد شریک نرم افزار Check Point

“هنگامی که برنامه رشد شریک را در اوایل سال 2020 راه اندازی کردیم ، گفتیم که بهترین فرصت های فروش و پاداش را در صنعت فراهم خواهیم کرد. با وجود وقفه در سال گذشته ، این برنامه با رشد متقابل قوی این وعده ها را برآورده کرد و براساس بازخورد شرکای ما ، ما تعهد خود را دو برابر می کنیم “.” فرانک راوچ ، رئیس کانال های جهانی در فناوری نرم افزار Check Point. “این ابتکارات جدید به همه شرکای ما – از شرکتهای نوپای نوآور تا غولهای صنعتی – کمک خواهد کرد تا فرصتهای جدید فروش را با مشتریان جدید و مشتریان فعلی شناسایی ، توسعه دهند و به منظور بهبود قابلیت پیش بینی درآمد فراهم کنند. همچنین به آنها پاداش های بیشتری برای افزایش سودآوری می دهد. Check Point همچنان به 100٪ مدل کانال تجاری خود متعهد است. “

برنامه رشد شریک Check Point در ژانویه 2020 راه اندازی شد. این برنامه با مشورت نزدیک با شرکای Check Point در سراسر جهان تهیه شده است و دسترسی به پشتیبانی و منابع متخصص را برای تسریع چرخه های فروش مشتری فراهم می کند. شرکا در بدست آوردن حساب های جدید ، بستن سودهای استراتژیک و تسریع در پذیرش مشتری و موفقیت در امنیت ابر ، از یک حدس قابل پیش بینی و رشد برخوردار هستند. این برنامه تیم های تخصصی حساب ، ابزارهای بهبود فروش و مدیریت مشتری ، تأمین مالی توسعه بازار ، فعالیتهای ایجاد تقاضا و بازاریابی ، افزایش حاشیه و انگیزه های محصول و فروش پیشرفته و آموزش محصولات را ارائه می دهد. Check Point همچنین اتحاد صنعت و ادغام محصولات منحصر به فرد با فروشندگان سیستم عامل ، از جمله Microsoft Azure ، Amazon Web Services ، VMware و Silver Peak را تأیید می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد برنامه رشد شریک را از Check Point در پورتال شریک بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید