اهداف Maxxess با ویژگی های جدید eFusion به انعطاف پذیری در محل کار نیاز دارند


Maxxess با راه اندازی eFusion نسخه 7 ، نرم افزار کنترل دسترسی خود که یک بستر کامل برای مدیریت سیستم های امنیتی ، ایمنی و ساختاری ارائه می دهد ، در حال مقابله با افزایش تقاضا برای انعطاف پذیری در محل کار و امکانات است.

همزمان با سازگاری سازمان ها با فضای سریع تغییر پسا همه گیرى – بسیاری از آنها اکنون به سمت مدل های اشتغال انعطاف پذیرتر ، ترکیبی از کار زمینه ای و کار از راه دور حرکت می کنند – آنها بار دیگر بر راه حل هایی تمرکز می کنند که امکان انعطاف پذیری عملیاتی را فراهم می کند.

سیاست های محیط کار هنوز در حال تغییر است ، کارفرمایان پس انداز احتمالی در محل و املاک و مستغلات را در برابر ملاحظات منابع انسانی ، از جمله بهره وری طولانی مدت ، همکاری خلاق و رفاه ذهنی متعادل می کنند.

لی کوپلند ، مدیرعامل EMEA ، مکسسس می گوید: “فرصت جدید ما برای سیستم های یکپارچه هوشمند و در دسترس ، تمام انعطاف پذیری لازم را به مشتریان می دهد تا عملیات خود را با تغییر شرایط بازار و داده های مورد نیاز برای هدایت تصمیمات تطبیق دهند.”

نسخه جدید eFusion شامل یک مشتری مبتنی بر وب ، MX + است که سریعتر و بصری تر ، با ویژگی های یک کلیک طراحی شده است که انجام همه کارها از قفل کردن کل سایت ها ، مناطق خاص یا درها گرفته تا پاسخ به آن را آسان می کند. موارد اضطراری ، بررسی مجوزها و صلاحیت های کاربران و پاسخ سریع به اعلان های انقضا.

پانل کنترل مشتری دسک تاپ + MX + مختصراً هشدارها و وقایع مهم را به اپراتورها ارائه می دهد ، و به شما امکان می دهد از وضعیت ایستگاه های کاری ثابت یا تلفن های هوشمند و تبلت ها آگاهی پیدا کنید.

گزارش هشدارها و معاملات اکنون نیز آسان تر است و به کاربران امکان دسترسی آسان به اطلاعات دقیق در مورد دارندگان کارت ، فعالیت و رویدادهای دسترسی محروم و رویدادها را براساس تاریخ ، زمان ، مکان و موارد دیگر می دهد. الزامات سایت ، جزئیات دقیق اکنون در تعدادی از قالب های خروجی برای پشتیبانی از تجزیه و تحلیل و بهبود امنیت و بهینه سازی فرایندهای کسب و کار در اطراف جریان افراد و عملیات در سایت موجود است.

ابزار Service Manager اکنون ممیزی های پیکربندی eFusion را به صورت خودکار انجام می دهد و به کاربران امکان می دهد با سرعت بیشتری مشکلات عملکرد را شناسایی و برطرف کرده و سلامت بهینه سیستم را حفظ کنند. کاربران می توانند نحوه عملکرد هر م inلفه در سیستم را در زمان واقعی مشاهده کنند و به آنها اجازه می دهد قبل از درخواست توضیحات پشتیبانی اضافی یا تماس با پشتیبانی فنی ، با دسترسی به خودیاری سیستم فعال شوند.

لی کوپلند اضافه می کند: “نسخه 7 Maxxess eFusion به گونه ای طراحی شده است که برای پشتیبانی از مشتریان ، انعطاف پذیرتر و آسان تر برای استفاده است.”

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به سایت www.maxxess-efusion.com مراجعه کرده و از بروزرسانی های فناوری ، وبلاگ ها و اخبار مطلع شوید ، Maxxess EMEA را در LinkedIn دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید