آنچه باید درباره خطوط تلفن و سیستم هشدار خود بدانید


وقتی نوبت به نظارت بر زنگ خطر یا سیستم امنیتی در تاسیسات شما می رسد ، می توانید از بین روش های مختلف ارتباطی انتخاب کنید. یکی از کانالهای ارتباطی پرکاربرد ، خطوط تلفنی است که از خطوط مسی برای انتقال سیگنالها به ایستگاه نظارت بر زنگ هشدار شما استفاده می کنند.

در سالهای اخیر ، جایگزینی سیستم تلفنی سنتی خود با پروتکل Voice over Internet (VoIP) یا شکل دیگری از خدمات تلفنی دیجیتال ، برای ساختمانها محبوبیت بیشتری یافته است. اگرچه مزایای این روشهای جدید بسیار زیاد است ، اما خطرات احتمالی این خطرات تلفنی می تواند بر توانایی سیستم هشدار شما در انتقال سیگنالها به ایستگاه نظارت بر زنگ خطر بیفزاید.

سیستم های مانیتورینگ با استفاده از یک سری بوق و زنگ های DTMF (زنگ های مورد استفاده برای شماره گیری خطوط تلفن) با ایستگاه مانیتور ارتباط برقرار می کنند. هنگامی که از VoIP یا یک خط تلفن دیجیتال استفاده می کنید ، سیگنال ها تحریف می شوند و در نتیجه توسط گیرنده شناسایی نمی شوند. این از برقراری ارتباط سیستم هشدار با ایستگاه مانیتور جلوگیری می کند ، زیرا با فشرده سازی سیگنال های دیجیتال به گیرنده ، میزان صدا بیش از حد تحریف می شود تا متوجه شود که آنها چه سیگنال هایی را می خواهند ارائه دهند. سعی کنید مکالمه ای را با شخصی که در یک منطقه پذیرایی بد است انجام دهید ، این همان چیزی است که گیرنده هنگام تلاش برای رمزگشایی از پیام دریافتی خود احساس می کند.

VoIP و خدمات تلفن دیجیتال

همانطور که گفته شد ، به دلایل زیادی ، محبوبیت VoIP و خدمات تلفن دیجیتال در حال افزایش است. این فناوری ها به ساختمان این امکان را می دهد تا به جای استفاده از سرویس تلفن ثابت سنتی ، از تلفن خود از طریق اتصال باند پهن استفاده کند. با این وجود ، دو عامل مهم وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری برای استفاده از VoIP یا خدمات تلفن دیجیتال در نظر گرفته شود:

  1. با استفاده از VoIP و خدمات تلفنی دیجیتال ، سیستم هشدار شما ممکن است ارتباط خود را با سرویس تلفن قطع کند ، در نتیجه سیستم قادر به ارسال سیگنال های زنگ به ایستگاه مرکزی نیست. این روش های فناوری ارتباطی همچنین می توانند باعث شوند هشدارهای شما هنگام ارسال به ایستگاه نظارت اشتباه گرفته شوند.
  2. با استفاده از VoIP یا خدمات تلفنی دیجیتال ، سیستم شما قادر به ارسال دزدگیر به طور مداوم و قابل اعتماد به ایستگاه نظارت نیست.

همانطور که می توانید تصور کنید ، اگر سیستم نظارت شما قادر به انتقال سیگنال به ایستگاه نظارت نباشد ، ممکن است در معرض خطر جدی باشید. در نتیجه ، ما اکیداً شما را تشویق می کنیم قبل از ایجاد تغییر در سرویس تلفن موجود خود ، با نماینده خدمات مشتری خود صحبت کنید. اگر قبلاً تصمیم به استفاده از سرویس های تلفنی VoIP یا دیجیتال گرفته اید ، لطفاً پس از نصب سرویس تلفنی جدید به ما اطلاع دهید و ما می خواهیم یک تکنسین خدمات به درستی سیستم نظارت شما را آزمایش کرده و سیم کشی را بررسی کند.

روش های ارتباطی

همانطور که در پست های قبلی وبلاگ اشاره کردیم ، ما در مورد انواع فعال و غیرفعال هشدارهای نظارت و انواع مختلف کانال هایی که برای انجام این اشکال نظارت در دسترس هستند صحبت کردیم. به طور خلاصه ، موارد زیر سه مورد از متداول ترین روش های نظارت است که می توانید در صنعت استفاده کنید:

  • خط تلفن – خطوط تلفن سنتی از خط مسی برای ارسال سیگنال های ارتباطی به شرکت نظارت بر زنگ استفاده می کنند. از خط تلفن معمولاً هم تسهیلات و هم سیستم هشدار استفاده می کنند.
  • کلوب جی اس ام – سیگنال ها از انتقال دیجیتال بی سیم استفاده می کنند ، دقیقاً مانند تلفن همراه شما ، سیگنال های هشدار را به ایستگاه نظارت منتقل می کنند.
  • IP – با اتصال زنگ هشدار خود به ایستگاه نظارت از طریق DSL ، کابل یا اتصال به اینترنت بی سیم ، برخی از بهترین ویژگی ها را برای کاربران هشدار ارائه می دهد.

اطمینان از انتقال مطمئن سیگنال های هشدار به ایستگاه نظارت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. صرف نظر از روش ارتباطی که استفاده می کنید ، ما خوشحال خواهیم شد که گزینه های شما را با شما در میان بگذاریم تا مطمئن شویم از امکانات شما نظارت می شود.

اطلاعات بیشتر

با ما تماس بگیرید

نظارت بر آتش آرم کانادابرای بیش از 30 سال ، هشدار دهنده آتش سوزی کانادا (FMC) در نظارت بر سیستم های اعلام حریق و اعلام خطر پیشرو بوده است. اگر می خواهید درباره نظارت بر زنگ هشدار و مزایایی که می تواند برای تسهیلات شما به همراه داشته باشد بیشتر بدانید ، لطفاً با شماره 1 800 263 2534 تماس بگیرید ، به ایمیل fminfo@fire-monitoring.com ایمیل بزنید یا فرم تماس زیر را پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید